Tema: Re: sprogsta iØsiskyrusios dujos ten.
Autorius: m
Data: 2009-03-24 09:35:13
Kiek as atsimenu is studiju apie duju sprogimus, toks kiekis, kuris gali
susikaupti katile, negale nei to paties katilo pakelt, nei sienu
isverst. Pas mane katile irgi kartais buna kad susidaro tokia situacija,
bet tai dureles atidaro ir tiek to sprogimo. Kad suvaiksciotu sienos
reiketu kad sprogtu visos katilines turis uzpildytas sprogiu misiniu. O
kiek sekiau sita posta - greiciausiai kad katilas buvo gerai uzvirintas,
neatlaike kazkuri siule  ir buuum. dar speju kad apsauginis voztuvas bus
ten isuktas kokiu 6 baru. Va kai kokie 50 ar 100 litru prisotinto garo
issilaisvina - tada jau galima tiketis ir sienu pasislinkimo.