Tema: Re: kaminas zidiniui daugiabutyje
Autorius: nexus
Data: 2009-03-23 13:26:40
Del daugiabucio nezinau, bet name tai tikrai nesigailiu, kad isirengiau
ir antra kart darydamas vistiek daryciau zidini...
yra ir kondicionierius inverteris, bet man toks papildomas sildymo budas
esant namuose nepriimtinas, tas puciamas oras kazkaip nekomfortabilu man
, putimo metu per silta kai issijungia vel kazkas netaip...tai jo
nenaudoju beveik ziema...
zidinys visai kas kita kai siek tiek vesiau imetu 4-6 briketus tai
vakarui kelis laispnius pakelia temperatura nuo 20-21 iki 22-23
Pagrindinis sildymas dujomis...
Zidinys del estetikos/grozio/dizaino vien delto asmeniskai tikrai
nemetyciau vejais pinigu...