Tema: Re: stulpas gandralizdziui
Autorius: bzik
Data: 2009-03-23 10:44:48
del konkurentu pas juos idomus mastymas. Salcininku raj. pora km uz Turgeliu
yra Mikniskiu sentikiu bendruomene. Ja supanciuose medziuose gandralizdziu
kaip kokiu kormoranu - kiekvienam medy ant kiekvienos tinkamos lizdui sakos
Planavom ant darzines kelt, kur nuolat atskrenda patupet, bet paskaicius
statistika ir pabugus tarsos minties atsisakem. Gal ant laukuose likusio
el.stulpo pabandysim. Vietos ramios, maisto gausu.