Tema: Re: Pasiruosimas naujiems "vizitams" (TV vagyste is namo)
Autorius: dariusia
Data: 2009-03-22 15:05:25
Geriau paprasciausiai apsidrauks rimtam draudime turta. Apsisaugoti nuo
visko visvien nepavyks. O jei apsidrausi , tai jei nevisus nuostorlius , tai
bent dali kompensuos. O jei i vertinsi keik pinigu isleisi namo
apsaugai,visokiom plevelem ir kt...
--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas