Tema: Re: del antro auksto apkalimo lentelemis
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-22 10:45:43
Pas mane analogiska situacija. Sprendima dariau sekanti:
Sienos pas mane fibas, prie jo tvirtinau medinius statramscius prie i ju
tarpus vata, ant vatos priesvejine izoliacija, tada likes karkasas ir
dailylentes. Zinoma galima daryti siuolaikiskai su metaliniais karkasais.
Del silumos problemu nera nes siena siltinta, del lietaus taip pat, juk
dedama priesvejine, o ir pro lenteles netaip lengvai lietus prasimusa jei
gerai apskardinta.