Tema: Re: Boileris vs Miesto siltas vanduo
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-23 17:30:03
o sito jau nezinau :)
pas mane kaip tik panasi problema ir nezinau kaip spresti. Gal kas pades?
Situacija yra bendras grezinys, vanduo ateina is kaimyno jau po filtru. Prie ivado debetas ir slegis kaip ir pakankamas (nematavau, bet sildymo sistema iki 1.5 bar uzpilde). Ivadinis kraniukas 1/2 colio. Toliau stovi kolektorius po kiekviena atsaka i vonia ir i virtuve. nuo kolektoriaus vamzdis 18 mm. Voniose maisytuvai pajungti su kraniuku ir i maisytuva vamzdelis berods 10 ar 8 mm (hansgrohe maisytuvo komplektacijos). Virtuveje jungta tieiai be kraniuko, bet irgi maisytuvo zarneles daimetras panaus (irgi hasgrohe). Tai pastebimai truksta spaudimo. Vonioje is vis galima sakyti vos bega, o virtuveje siek tiek geriau, bet irgi ant "ribos". Karstas vanduo abiejuose bega geriau (cia speju del to kad boileryje karsto vandens spaudimas nuo silumos padideja). Turiu itarima kad vonioje tie kraniukai per daug riboja, bet virtuveje ju nera, o slegis vistiek mazokas. Idomu kaip sukelti ji, ar kur ieskoti slieku? :) Gal koki hidrafora statyti. Butu gerai nebrangus sprendimo budas, nes uz metu turetu jau buti miesto vanduo, o gyevnti tai reikes jau dabar :)

T:)