Tema: Re: del laminato
Autorius: aviliux
Data: 2009-01-23 09:06:44
    Nu tada dek plyteles. Pas mane koridoriaus/virtuves zonoj italiskos akmens mases plyteles, grubios ir neslidzios, tokios keistos - 65*16cm, pirkau kazkokius likucius po 10lt/m kai norm.kaina buvo 70 http://www.invaida.lt/index.php?cid=256#Vilnius Ladygos1. Ten po visus ju taskus pasikapscius ivairaus gerio randasi :) Laminata irgi pas juos emiau, radau tokio belgisko, patiko ilgis - 210cm - jau labiau panasu i tikras lentas, graziai atrodo. Po 30lt/m antra rusis, berods toks  http://www.invaida.lt/index.php?cid=1073

    Prisiminiau kad gi dar yra kazkoks pats kruciausias, neuzmusamas, tipo 34 klases lam. - kainuoja ~130lt/m^. Maciau burbiskese jo antrarusio, kazkas po 25lt/m. Jis su tokiu skardiniu remeliu po apacia ir iskart su plastikinio pakloto gabalu.