Tema: Re: Foto
Autorius: ND
Data: 2009-01-22 19:28:13
kaip jau buvo mineta labai savotiskai supranti silumos nuostolius, ta "oro
pritekejima per makroflekso plysius", nelabai suprantu sio reiskinio.
o kad angokrasciu apdailai skiriama mazai demesio (tai gana kruopstus,
uzimantis laiko, turintis sava technologine seka darbas), tai sutinku. yra
normaliai sutvarkanciu angokrascius firmu (cia apdailininku darbas), tu,
kurie masto i prieki, tiesa praktika rodo, kad tokiu negausu.. nes zmones,
tame tarpe "statybininkai apdailininkai" nelabai supranta apie silumos
nuostolius, rasos taska, salcio tiltus ir pan., nesigilina, todel daro kaip
greiciau, bet ne kaip reikia is tikruju.