Tema: Re: garo izoliacijos vieta...
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-01-22 15:06:40
Na tai vadinasi po profiliais vatos nebus, bet tai vistiek geriau nei nieko.
Arba deti visur vata, dengti plevele su folija jos niekaip netvirtinant.
Sukti profilius (toje vietoje susipaus vata ir prisispaus plevele) ir sukti
gipsa. Na bet vis tiek pliusas bus. Nezinau, man kazkaip labai neracionaliai
atrodo. Suprantu kai Zmogus neketina pradeti statybinio surmulio del
siltinimosi is vidaus. taciau jau jeigu esate pasiryzes remontui ir nedeti
siltinimo, siais laikasis ??? Atsakymo nelaukiu.