Tema: Re: Kokia reali kaina
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-01-22 10:53:22
aiskinu.

jei gali pabegt is 100kv buto, uz ta pacia kaina gaut kazka
labiau tinkamo, ir turi pinigu islaikyt ta turta (kotedza, nama
ar dacia, ar pili ar dvara) - valio. Tai yra geras sprendimas.

Jei esi standartinis statistinis zmogus, kuris gauna standartine
statistine alga (zmogus arba seima, pora) - butas nuo 60 kv.
m. tau yra pats tas sprendimas, nes dauguma zmoniu negali,
ka rodo dabartine situacija, sau leisti turtingesnei mazumai
priimtinu islaidavimu. Ir 100 000 nuo trto kainos, paversti
ilgalaike paskola su nemazais procentais, + 3x didesnes me-
nesines islaidos turto islaikymui gali uznert kilpa. Vadinasi tai
ne geras sprendimas.

jei siandien neturi 3 litu uz vezius, ner ko sielotis, kad vakar
po 5 buvo, bet nu tokie dideli, tokie geri.