Tema: Re: tesiant SS (a.k.a. geoterminis sildymas) tema
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-22 08:26:57
Siaip tai oro kondicionieriai yra geris. Ziuriu tas sildymo principas
paremtas skysciu pletimosi principu sparciai tobuleja. Pats principas
neblogas nes skysciai besiplesdami iskiria nemazai energijos. Tik visas
fokusas ta energija suvaldyti. Siai dienai valdymas gan istobulintas, taigi
ir rezultatai matosi. Tokios sitemos pritaikytos kaip tik musu klimatui, kur
nereikia ypatingai daug silumos, bet kurenti kieto kuro katila vistiek
tektu.Tik prie tokiu siluminiu siurbliu reiketu tureti rezervini sildyma,
nes nezinai kokia gali ziema ispulti, ir koki errora tokiu laiku ismestu SS.
Man siai dienai orinis sildymas labai patinka, pigu ir silta o ko dar
reikia, nors pagalvojus kiek pinigeliu ikista:) bet as kondicionierius
staciausi patalpas vesinti, o sildyti gavosi kaip bonusas :)

"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
| As irgi nenoriu zemes gadinti su kolektoriumi - ateityje gali prireikti.
Reikalinga zeme kainuoja nemazus pinigus.
| RTL rase, kad su vieninteliu "SIENINIS ORO KONDICIONIERIUS AUS-12H 53R"
kainuoja 679,00 Lt
| http://www.senukai.lt/index.php?&shp=1&cl=details&pgNr=&anid=000050917676
| Apsisildo savo nama kai lauke nera salcio ir moka centus :)
| Todel as galvoju isirengti minimalu kolektoriu ir ji naudoti tik per
salcius ir/ar vasara siokiam tokiam vesinimui ar galbut ateityje saules
kolektoriaus perteklinei silumai nuleisti.
| Pramoneje tokiu sprendimu irgi yra. Idedu SS nuoroda, kuris automatiskai
pasirenka ka naudoti - ora ar/ir zeme

http://www.drexel-weiss.at/?p=f4is83j-f2is75l145j-f0is1l133j-f1is56l120j-f3is84j-f5is3j-lng1-l145