Tema: Re: Krize atejo
Autorius: Vidas
Data: 2009-01-21 14:50:22
Pasakas zmogau pasakojate ir dar auksciausio lygio, kai isivaizduojate kad
keliasdesimt mikrofaradu kondensatorius ikistas i ta "loxotrono" dezute
galetu islyginti tinkle atsirandancius itampos svyravimus, tuo labiau
"optimizuoti paleidimo sroves" :))) Dar galite isbandyti kam labai norisi
sutaupyti - yra panasus daikciukai i masinos prikurke kisami, ten tai galybe
naudingu dalyku atlieka : ir sroves stabilizuoja ir krovima optimizuoja ir
degalu maziau valgo ir tt galutiniam rezultate tas 100$ sumoketa atsiperka
tiesiog per koki menesi :D