Tema: Re: dyzelinis elektros generatorius
Autorius: aviliux
Data: 2009-01-20 10:19:30
    nu jamu, kad kuras su prieziura siam valandu (8760) skaiciui kainuos dar ~5000lt. Ar maziau? (su tuo aliejum tai neaisku - gal ir primaisysi tu jo i dyzeli koki 50%, o gal ir ne)  O gal ir daugiau, juk irengimo kastus reik pridet.
    su tokiais skaiciais gaunasi kad kwh kaina 26ct
    o kiek KW tau reik normaliai? Mane tai domina sistema su energijos surinkimu, UPSai kokienors su akumuliatoriais. Cia papildomi kastai.
--
Vilius
www.config.lt