Tema: Re: del ciuzinio pasirinkimo
Autorius: RaR
Data: 2009-01-19 15:47:21
Na nezinau, tie dabartiniai ciuziniai, mano nuomone, yra issidirbinejimas siek tiek. Jau kokius metus miegu ant gemegos spyruoklinio ciuzinio, nelabai minksto. Na, nepasakyciau kad jis kazkuo geresnis uz visokias sofas, tachtas ar tuos tarybinius matrasus. Del manes jis galetu buti dar kietesnis. Jo storis ir svoris nezmoniskas, atitinkama ir kaina, o patogumas labai abejotinas. Draugas miega ant lateksinio. Tai siaip dziaugiasi, bet skundziasi, kad kartais kas nors nutirpsta. Man tai tas lateksinis, itariu, is viso butu tragedija. I ji idumba atramines kuno vietos, atitinkamai jas ciuzinys apglebia is sonu ir, ilgiau pagulejus vienoje pozoje, jos aptirpsta. Prie viso to del to ismigimo turetu buti didesnis prakaitavimas, kas man labai nepatinka.