Tema: Re: Kamino ideklas
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-12-20 16:01:17
Tas pat pas mane. Kai katilas atsales kol isidega malkos palaikau abi
sklendes atviras. Eina tiesiai i kamina. Kai isidega malkos uzdarau sklendes
ir priveriu kamina, nes kitu atveju palaikius pasigirsta nemalonus ausiai
braskancios skardos garsas ir kaista dalis nuo KKK iki kamino, net per
apvyniota vata jauciasi.