Tema: Re: Kaip pajungti senovinį telefoną
Autorius: Atlepausis
Data: 2010-12-18 20:54:42
prie to pačio senobinio tilipono.

Atkasiau archyvuose Nokia 1611 :-)))))))
Bet su pakrovėju problema. Visi sako imi storąjį nokijos kroviklį ir zjbs. Ale, kad gi netelpa didysis. Matyt tada buvo dar kažkoks vidutinio kūdumo lizdas..
Gal pas ką mėtosi nereikalingas pakrovėjas atitinkamas?

Laikai visgi pavojingi, vakarai tamsūs. Savyginai, manau, bus pats tas :) O jei rimtai, tai labai jau noriu užkurt :)