Tema: Re: saulės elementai ir lauko apšvietimas
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-16 14:26:38
2010.12.16 13:08, Darius Styra rašė:
>    La,
>     Del apsvietimo - lenkiskuose aftabanuose, kur yra perejos - pilna tokiu
> apsvietimo stulpu: saules batareika+vejo malunesli ir diodiniai sviestuvai -
> na dar ir dezes su akumuliatoriais.  Ir jie svievcia.

Tu turbūt žinai, kad kelininkai pinigų neskaičiuoja? Štai todėl jiems ir
„apsimoka“ ties perėjomis saulės elementų maitinamus žibintus statyti ;)

>     Saules energija yra gerai.  Lietuvoje i viena horizontalu kvadratini
> metra saules per para yra beveik 3kWh per para: vasara daugiau, ziema
> maziau.

Iš kur tokius optimistinius skaičius trauki? Aš matau tokius:
Įvairiose Lietuvos vietovėse per metus į horizontalaus paviršiaus
kvadratinį metrą patenka nuo 926 kWh/m2 metus (Biržai) iki 1042 kWh/m2
metus (Nida) saulės spindulinės energijos. Vidutiniškai Lietuvoje ši
krintanti energija sudaro ~1000 kWh/m2 metus.

Ir tokius:
Šiuo metu 1W galingumo saulės elemento kaina yra ~8 -12 Lt, 1W
instaliuota galia saulės jėgainėje siekia 20 - 40 Lt.
http://saule.lms.lt/main/solarl.html

Tad norint turėti 180W teks pakloti 180W*30Lt=5400Lt Ir čia tik
elementai be jokio rezervo ir be akumuliatorių :)