Tema: Re: vandens tikrinimas
Autorius: KG
Data: 2010-12-16 10:57:16
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=168701&p_query=%F0ulinio%20vanden%E1&p_tr2=2

1.2.2. gavus asmens sveikatos priežiūros įstaigos pranešimą apie nėščiąją ar
kūdikį iki 6 mėnesių amžiaus, maistui naudojančius šulinio vandenį (pagal
1.4 punktą), atlikti šulinio vandens mikrobiologinį ir cheminį tyrimą;
nustatyti azoto grupės junginių – nitritų, nitratų, amoniako kiekį;

deja kaip minėjau įsakymo nevisuomet laikomasi :)

kg