Tema: Re: Silta apranga - kur pirkti?
Autorius: Arj
Data: 2010-12-15 11:18:31
Del pirstiniu - saip labai svarbus dalykas, jei darbas paprastas (pvz kirviu) ir yra galimybe - imk kumstines pirstines.
Pagal sildym lygui kad ir pacios geriausios "pirstuotos" neprilygs eilinem kumstinem.
Saip zveju parduotuvese, dar prizmoj maciau tokiu "hibridu" - kur pirstuoata pirstine turi prapjautus pirstu galus ir
dar uzsimaunanti "kapisona" - kai nereikia, uzsimeti ji ir bunai kaip su paprasta kumstine pirstine, kai reikia nuimi -
turi pirstuota, jei reikia - dar ir pirstu galius gali apnuoginti jei slieka ant kabliuko uzmaut reikia.