Tema: Re: Sildymo skysciai
Autorius: Ostapas
Data: 2010-12-15 08:39:00
statybu stadija dar... bet dirbt norisi - reikia paleidinet sildyma. kadangi
yra tikimybe, kad nepavyks nuolat palaikyt pliuso (ypac atsizvelgiant i tai,
kad vis dar neaisku kas per ziema bus...), galvojama apsidraust. Kol kas
planuojam sildyt tik grindiniu, tai gaunasi ~50 litru skystimo + kazkiek
silumos saltinyje  - ne tokios jau ir baisios investicijos... tik kad
nereiktu po to ispilt visko velniop, plaut sistemos ir keist skyscio, reik
is karto nusprest ka pilt. jeigu kaina pasirodys priimtina, ir pradejus
gyvent gal pildysiu tuo paciu - bus saugiau.