Tema: Re: del dujinio pastatomo katilo
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-13 22:48:24
   Na, pas mane buvo naudojamas dujinis pastatomas spizinis katilas Kaunas,
1984 gamybos - dabar isimtas degiklis ir reikalui esant bus pakutras
malkomis, o vietoj jo dujas kuren ir vandeni sildo kondensacinis radiant
RKR18.
   3. Tai pamenu tas pastatomas duju eme daug, kai dar be skaitliuko
budavo - tai ir kurenamas visu pajegumu buvo - kiek atsuki tiek per para
40m^3 duju - ne riba jam, o jau kai buvo prispaudusios bedos, tai buvo
perdarytas ir eme ziema tik 13m^3 duju per para: vietoj triju degikliu
paliktas tik vienas, o dujinis uzdegiklis buvo atjungtas, nes jis naudjojo
daug duju, na dar i katilo vidu buvo prideta plytu samotiniu ir tos plytos
reguliavo karsto oro srauta: degiklis dege desnej, tai pirmoj pakopoj
praejimas padarytas i kaire, po to i desine, po to i katilo galine daly, o
auksciausioj plytu pakopj i katilo prieki, galiausiai srautas ejo per
virsutinius spizinius katilo vamzdzius ir po to jau i kamina. Salta ziema
budavo, kambariuose 13 laipsniu...  Kai atejo geresni laikai - atsukom
daugiau ir katilas apie 20m^3 duju per para degino - tai kambariuose jau
silta ir gerai buvo.
   O siaip visu katilu specifikacijose yra nurodyta kiek jie max duju per 1
val sudegint gali, kiek eliektros max suvalgo.  1. Del dujinio uzdegilio -
senai nemaciau jau tokio, visi elektriniai.  2. Jei katilas turi moduliacini
degikli, tai jis dega nuolatos tik reguliuojasi liepsnos stiprumas, je
neturi - tada kaitina vandeni iki tam tikros temperaturos, po to isjungia ir
laukia kolei nukris iki kitos temperaturos, veliau vel kaitina ir t.t.  Tai
priklauso ne nuo laiko, o nuo temperaturos, o ji priklauso nuo vandens
kiekio, nuo to kiek silumos atiduoda ir t.t. todel tokiems katilams svarbu
kad sistemoje butu kuo maziau vandens. 4. Islaidu bus - pajungt kainuoja,
reikia vamdziu, kranu, alkuniu, irankiu, meistru, projekto ir t.t. 5.
Prekeiviu patikimu nera - visi jie spekulentai: perka pigiai o parduoda
brangiai.
   Siaip zmones, jei daro ne patys, tai praso meistru kad jie paziuretu kas
ir kaip, kad parekomenduotu katila ar visos sildymo sistemos rekonstrukcija,
tada padaro projekteli su kaina ir tada viskas aiku buna.  O pakonsultuoja
gerai katilu pardavejai, o pasiskaityt galima mokslu daktoro Gilio rasomus
straipsnius tinklapyje gilius.info

 Styra