Tema: Re: padekit surast numeri
Autorius: Atlepausis
Data: 2010-12-12 21:40:33
jei jau liksi gyvas iki pirmadienio, tai trauk už keušų rimtai tuos grąsintojus.
ne tik NR gali sužinot, juk ir IMEI rodo operatoriui (IMEI'us gi tas pats net ir pakeitus SIM). Pagal IMEI galima surast kas per savininkas jeigu buvo pirktas su kokia sutartimi/pizingu/etc.
Jei be sutarties, yra dar variantų (techninių), kuriais galima bandyt ieškot sliekų. Bet čia nežinau kiek Marijos žemės įstatymai leidžia ir kiek pats ūpo turi.

BTW, ar bandei skambinti iš kito jiems nematyto Nr.? Jei dar nebandei tai siųlau šį variantą. Tik aišku skambinti ne iškart po jų apsireiškimo, bet šiaip kokiu neįtartinu laiku. Gali paprašyt kokios fėjos, kad iš bilekokio nr paskambintų, apsimestų pvz Bitė Lietuva paslaugas norinčia pasiūlyt operatore, pasiūlyt kokią chernia, užklaust kontaktų, paklaust ar galima skambint su kitais pasiūlymais, gal galima emailu rašyt, koks emailas ir pan. (nu či kūryba). Arba any other istoriją ant ausų pakabint, su bandymu ištraukt kontaktinę info, pagal kurią bandyt mąstyt ar žinai veikėjus ar ne.

Ai, dar viena mintis. Pabandyk pagūglint Nr. visaip bandyk, su tarpais, be tarpų, su brūkšniais, skliaustais ir t.t. Be kodo dar gali bandyt.
Jei žmogaus Nr naudojamas pakankamai seniai, ir žmogus bent kada yra savo Nr rašęs internete (skelbimų/pažinčių portalai, t.t.t.t....), tai šansų, kad rasi yra nemažai. Savo numerį randu be problemų. Ir prie numerio mano vardas :)