Tema: Re: sieros vandenilis grezinyje
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-12-10 09:16:38
manau, kad turetu jausti. visuose giruliu stovyklose vaikyste vanduo
smirdejo sieros vandeniliu :)

tiesa yra tikimybe, kaip kazkas rase, kad cia kazkokios bakterijos isskiria
ta sieros vandenili, bet tada vandenyje turetu buti kazkokiu kitokiu sieros
junginiu is kuriu butu galima ta sieros vandenili padaryti.

yra vienas budas (tik ka pats sugalvojau, jeigu ka esu inzinierius
aplinkosaugininkas :) tai paimti du vandens meginukus, viena tik prie iejimo
i nama, jeigu yra tokia galimybe, kita is krano, kai jis jau smirdi. name
prie iejimo turetu rasi didesne SO4 jonu koncentracija negu is krano, o is
krano turetu rasti didesne S koncentracija negu prie namo. Nors nesu tikras,
kad laboratorijose nustatynejama Sulfatu, sulfidu koncentracija. cia reiketu
pasiskambint ir pasiklausti. tai tokiu mano aprasytu atveju reikstu, kad
visgi problema tavo sistemoje, tada kaip kazkas rase reikia plauti su
margancofke.