Tema: Re: Kuo valyti akmens mases kriaukle?
Autorius: Movila
Data: 2010-12-09 17:06:59
Mes su  buitine technika siulome ir  aukstos klases vokiska Blanco
santechnika, tai jie turi tokias spec tabletes - pripilate i plautuve
vandens,  imetate ta tablete ir laikote per nakti. Is ryto isleidziate
vandeni ir turi buti vaizdas zymiai geresnis. Bet Blanco akmens mases
plautuves pacios is saves kokybiskos, i jas taip stipriai nesigeria kavos,
arbatos, ar vyno demes, kaip i Franke, ar kito gamintojo plautuves,  todel,
gal ir valosi geriau. Bet , jei tabletes skirtos akmens mases plautuviu
atnaujinimui, tai turetu buti efektyvios ne tik Blanco.
Parasykite man i gintare(eta)movila.lt arba gintare(eta)troliai.lt, jei
noresite tas tabletes isbandyti