Tema: Re: Stogo dengimo ypatumai
Autorius: Hanis
Data: 2010-12-08 22:20:10
na jei pora sluoksniu to kartono, manau nieko blogo, aisku osb geriau butu
ir siaip nemanau kad matysi kad ir papustu nuo dregmes ta preskartona, jis
neisipucia tiek kad matytum ant stogo kurioj vietoj:) Nebent desi
10sluoksniu to kartono:) cia panasu i isikalinejima del milimetru, kaip
sakoma statybose milimetras ar du ant didelio pavirsiaus-ne
problema:)Nenorint ar su laiku nuo vaiksciojimo gausis tos milimetrines
paklaidos, cia ne metalo tekinimo darbai, kad simtosios svarbu:)Va jei
centrimetrais isbanguotu tada jau jo, beda didziule:) Bet preskartonas tiek
neiskels tikrai:)