Tema: Re: Hidrauliniai bandymai
Autorius: Blinda
Data: 2010-12-07 08:33:10
O kuri dalis uzpompuojama (visas namo vandentiekis, atkarpa nuo pasijungimo
iki namo ivado ar kt.)?
Kaip su tuo praplovimu. Esu apie toki girdejes, bet kai skambinau, tai man
pasake, kad reikia tik mikrobiologini pasidaryti. Tai gal jeigu geri
rezultatai, tai praplovimo nereikes?

Idomu kaip su tuo praplovimu