Tema: Re: Pirksiu naudota plokstelini rekuperatoriu
Autorius: Vai
Data: 2010-12-06 20:09:10
Amalvos neciupinau, reikia pamatyti. Man daugiau systemair papuola ir
vietines reiksmes kontoreliu gamybos. Zodziu, pamatei popierini bek toliau,
ploksteliniam recupui turi buti kondensato nubegimas, atkreipk demesi ten
kur popierinis, nera kondensato nubegimo nes tipo nesusidaro kondensatas. O
nesusidaro nes maisosi oras (tycia, zymiai pigiau pagaminti, o klientas
dazniausiai nieko neraukia) kaip ir rotaciniam. Kondensatas gali
nesusidaryti rombo formos ilgame silumokaityje,  per ilga kelia issigarina.
System air lievo nemaciau, ypac pramoniniai kulturingai padaryti.