Tema: Re: Cirkuliacija sildymo sistemoje
Autorius: MinRas
Data: 2010-12-06 10:41:17
as ir kai neturejes tokios sistemos tai labai grybauju :) bet daejo kad
sistema labai inertishka, bandziau nadotis tuo dalyku ishjunginejant katila
palei temperatura bet shuds gavosi kol poto pribezda jis atgal i betona
shilumos tai duju plius tiek pat sudega ka sutaupai, vienintelis dalykas
kombinuotoje sistemoje mano manymu pasitvirtintu tai lauko daviklis su
katilo ribu keitimu ir termovadlymas ant radiatoriu su laikmaciu. Bet cia
tik teoriniai pamastymai.