Tema: Re: paroc vs rockwool
Autorius: ab
Data: 2010-12-05 16:13:50
sau dėl nevienodų tarpų tarp gegnių pirkau įvairių:
Paroc Uns37 (870x920), Uns37z (610x1220), Rockwool Multirock (610x1000),
tai labai patiko būtent pirmasis variantas.

Esant tarpui tarp gegnių ~85 cm, įdėjus 10 cm storio vatą ji nekrenta,
stovi stipriai... Buvau labai nustebintas teigiamai... Atrodo vos ne
kaip priešvėjinė... Likusios buvo minkštesnės.