Tema: Re: to Eimaz bet tu pyzdukas konkretus
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-12-01 19:14:54
susirasinejima idesiu
langais neprekiauju ir nesiulau pirkti

cia as tau sakau: o ne cituoju tavo laiska
rask kas  MAN kas pagamintu  5m2 stiklo paketa
glastika skp stiklo gaminai bodesta etna
ka jie rase tau sakiau - nemalam shudo
Apdausk vaikus as tau sakiau

formule zinai 12 mm stiklu stori irgi
6-12-6
FAuga gamina nes tu perki
tu man skolingas uz 47 min po 15 cnt

" labai nedidelio stiklo gabaliuko, ties ta
vieta net ir kaladele buvo padeta, nors ten akivaizdziai buvo jai ne vieta,
"
kokia idomi ekspertize
laukiu pavedimo

--