Tema: Re: traukia pro langus
Autorius: mindau
Data: 2010-11-30 18:23:52
tu geriau kaip specas man pakomentuok toki langininku pasiulyma:

remus is lauko uzsandarint problematiska siulo isimti is remu stiklus,
grezti remuose skyles ir pusti sandarinimo putas tokiu budu..
mano nuomone cia totalus nesamoningas kosmosas.. sukast dantis ir griaut is
lauko aplink langus klinkeri ar lupt apdaila is vidaus?