Tema: Re: sumazejo grezinio siurblio nasumas. papildomas klausimas
Autorius: Edgaras
Data: 2010-11-30 15:54:13
sveiki, rytoj atves siurbli wilo twu gilumini, jis bus tryju faziu.
hidroforo penkiasakyje isukta ta relike kuri isjungineja, ijungineja
siurbli, bet ji yra vienfaziui siurbliui, na t.y vieno kontakto ar kaip cia
pasakyt. ko man reikia dabar ? galvojau statyt rele faziu sekos, kad dingus
vienai fazei, nedyrbtu siurblis. gal tuo paciu ir paleidejes ten bus
integruotas? kad galeciau savo ta rele nuo penkiasakio pajunkti? dar tuo
paciu gal ir apsauga gali but integruotanuo faziu sumaisymo ? dekui uz info,
nelabai net zinau kur tokie daiktai parsiduoda.... lauksiu komentaru