Tema: Re: Gipso lubos trukineja :(
Autorius: No name
Data: 2010-11-30 10:00:51
nu neaisku kokioj aplinkoj pas tave suko, kokioj pas kaimynus. siaip tai
tikrai buvo daug dregmes kai prasidejo visi glaistymai ir sienu
rotbandavimai, tai gal dabar pradziuvo ir susitrauke. problema dar nedidele,
dar antra sluoksni dazyt atejo, tai istaisys, bet va gal dar galima ka
padaryt, kad toliau netrukinetu, kol dar butas tuscias ir meistras vietoj :)