Tema: Re: ieskau gumines juostos
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-18 21:58:16
Na, tarkim tokia juosta ant kurios kabinasi kausheliai grudams kelti i
virshu (Norija)
Arba juosta kuria koks nors smelis pilamas i dziovinimo agregata, ar
panasiai, na zodziu paieskok gamybininku kokiu tai tikrai turetu turet
visokiu atlieku panasiu.... dar va pvz koki sena sudeveta maxxxximos kasos
aparato takeli  galetum panaudot... ar panasu daikta nuo gamyklinio
transporterio kuriuo koki nors daiktai juda...