Tema: Re: Šaldytuvas. Kokį rinktis
Autorius: trans
Data: 2010-11-16 16:01:33
pritariu kad TYLA rimtas kriterijus, tik kaip isiaskinti parduotuvej :) Pas
mane Liebherr 4metai, esu 100% patenkintas viskuo: tyla :) ergonomija,
vidiniu isdestymu, plasmasiu/gumu kokybe. Tiesa nera jokiu navarotu kaip
BioFresh ir t.t. bet yra ergonmine rankena kuria traukiant i save dureles
per peties principa pacios atsistumia nuo saldytuvo. Atrodo menkniekis, bet
labai malonus ir vertas navarotas. Neisivaizduoju, kad sekanti saldytuva
pirkciau be tokios rankenos.