Tema: Re: Akumuliacines talpos ir kkk
Autorius: saviakas
Data: 2010-11-15 21:08:57
Na normaliai zmogus masto.
Realiai apie 20kW eis namo pasildyti ir 20kW talpai prikurent.
Ir labai ciki, nes per viena pakura ir nama prikurens ir talpa.
Pas mane 250kvm ir 50kW + 1000l talpa (nors didesne turetu buti apie
1500-2000)
Ir kurenu kas 2-3 diena po 4-5 val - t.y viena pakura ir vsio.
Automatika pats padariau - temperatura stabiliai laiko patalpose ir nieko
derint nereikia kurenant.