Tema: Re: paskolos grąžinimas - kaip geriau?
Autorius: multitaskingas
Data: 2010-11-15 17:40:17
jei neplanuoji tarkim nieko pirkti lizingu tada gal, bet siap geriau pralost
1% , bet esant pirkiniui sutaupyti dvigubai, t.y. vartojamosios su 5.7%
nepaimsi.
anyway reik sutarti ziuret, nes padengus dali sumos  is esems laiaks
sutarties nemazes, mazes menesine imoka..

plius nesigilinau, bet jei paskola iki 2008 gal vis dar pretenduoji i GPM
lengvata??