Tema: Re: Pas ką remontuotis Briggs&Stratton?
Autorius: siGis
Data: 2010-11-14 14:18:52
Speju kad kapitalinio daryti tai tikrai nereikia. Nebent su tuo
kultivatoriumi jau n metu po kelis ha kultivuoji :).

Siemet susitvarkiau zoliapjove. Taip pat brigas. Tarnavo 12 metu.
Priziurimas plotas 13 aru + 10 aru epizodiskai. Po truputi pradejo
kaprizintis. Pozymiai kurie priverte imtis rimtesnio remonto: pasunkejes
uzvedimas, nestabilios apsukos, ryskiai sumazejusi galia, netiketi
uzgesimai, benzino sanaudos, dumijimas. Karbiuratoriaus ardymas, filtro ir
bakelio valymas padedavo tik trumpam. Tas rimtesnis remontas tai viso labo
karbiuratoriaus tarpines ir membranos uz 15Lt pakeitimas. Jei buciau zinojes
pasikeites buciau pries kokius 3 metus, kai pasireiske pirmieji kaprizai.
Membranos susidevejimas nera akivaizdus ir sunkiai pastebimas. Dabar eina
kaip nauja.

Kultivatoriaus dar neardziau. Ten variklis keturtaktis. Bet galvociau kad ir
tavo atveju gedimas galetu buti panasus. Is karto kibiti prie cilindro su
stumokliu kazin ar verta.