Tema: Re: preliminari samata-spargalke
Autorius: eimaz
Data: 2010-11-13 01:43:08
su tuom firmom iki rakto tai baik juokus :) pasiskambink pasiklaust atskiru
proejkto daliu kainu, kaip pvz glaistymas, pamatai, stogas ir pan ir
pamatysi, kad ten ju kainos kosmines. jie siulo kazkokius tipinius projektus
su baisesnem negu "Taupos" medziagom uz 1500-1800Lt/m2 kaina. plius
nepamirsk, kad ten ir kaina be jokiu baldu, sviestuvu ir t.t.