Tema: Re: Gipso kartono lubu karkasas
Autorius: aiva
Data: 2010-11-12 01:13:59
pas save kabinau ant dvigubo metalinio karkaso ir pripuciau ekovatos tarp
gelzbetonio ploksciu ir gipso plokstes.
gerokai paprasciau - atvaziuoja, supucia, lieka tik susimoketi ir sutarti su
apdailinikais, kad per daug nenuskausmintu uz sklyliu uztaisyma. minusas -
nera garo izoliacijos. skirtinguose saltiniuose taip ir neatsako
vienarekmsiskai, reikia jos ekovatai ar nereikia.
kol kas nieko daugiau nei gero, nei blogo pasakyti negaliu. kabo, nekrinta
tos lubos...

aiva