Tema: Re: Q buitinio suvirinimo aparato megejui
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-11-11 12:54:00
Jis yra didesnio automobilinio pakrovejo dydzio, sveria gal 5-10 kg, turi ausinimui
ventiliatoriu, paprastai tinka i buitine rozete, kadangi srove nuo 20-30 iki virs 100 tai
jei ismetines, tiesiog vos sumazinsi srove. Su Fima inverteriu vyrino 90A srove su 10A
automatuku.
Auksto daznio siule gaunasi lygesne. Vat tik nebezinau ar invertorius ir duoda auksta
dazni ar yra kitokie aparatai ir nuo kiek piginu jie prasideda.