Tema: Re: del dazu ilgaamziskumo
Autorius: Blinda
Data: 2010-11-11 09:23:52
Bzik ir RoLBaC kaip jusu dazu kaina kvadratui atrodo? Renkuosi ir as, esu
nusiziurejes is Tikro dazo amerikietiskus, tai noreciau palyginti. Reikes is
naujo uzsiklausti kokia tu amerikiestisku kaina, nes nebepamenu, bet butu
gerai tureti ir jusu kainas sulyginimui.

Tiesa, o kokios spalvos pas jus? Nuo to taip pat dalinai priklauso kaip su
saule draugaus.