Tema: Re: kolektoriaus pajungimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-20 11:43:29
Tai ir as daug ka dariau, ir dar planuose modernizuoti savo jegomis :)
Bet gyvai parodyti yra zymiai paprasciau, aiskiau ir trumpiau uztrunka nei syurasyti step by step ir dar nezinant tavo konkrecios situacijos ir ka ruosies daryti. Bet siaip pritariu, kad reikia ir paciam prisideti prie darbu :)

T:)