Tema: Re: Patarkite prašau dėl lauko sienos
Autorius: Lokys
Data: 2009-03-18 21:37:57
pas mane polistirolas ir siena dvisluoksne, o gelzb zieda as dariau, ir jei
kita karta statyciau irgi daryciau, surisa visa nama, geriau del sedimu,
nera ko bijoti kad ishsiskies del ploksciu ir t.t, investicija nedidele jei
pats darai, ypac dabar kai betonas atpiges. As darau taip kaip reikalauja
ploksciu gamintojai ir pagal ju technologija.