Tema: Re: patarimo del ventiliacijos
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-10 15:48:56
nu nx.... jokiu sansu konkuruoti tokiom kainom. Kaip sakiau uz tokia kaina iseina kondikas daikino su sviezio oro paemimu is lauko. Ir turesi ne tik vedinima, bet saldyma, sildyma plius sausinima ar drekinima (kiek sakiciau gali palaikyti dregmes lygi ir reikai sausina ar drekina) plisu visokie ten filtrai jonizacijos ir t.t. Na gal minusas isorinis ir vidinis blokai didesni nei ventiliacines groteles :) triuksmas gal didesnis ir elektros reikes :)

Uz ka ten 4 klt? Na taip greitai primetus kanaleikos vamzdis plastikinis metro ilgio, lauko ventiliacines groteles, is vidaus vidines groteles (difuzorius), jei nori filtro tai kokio audinio gabalas (gal net galima surasti nuo kokio virtuvinio filtro, ar kur maskes daro), kompiuterinis ausinimo ventiliatoriukas, 12v maitblokis, na ir gudresnio studento elektronciko sulituotas pribumbasas - gudriai vadinamas valdikliu kad kas kazkiek laiko keistu sukimosi krypti ventiliatoriaus. Belieka tik surasti keramikini elementa :) Bet imho varines ar aliumines ploksteles istatytos atliks panasu vaidmeni.

T:)