Tema: Re: Paskirstymo skydas
Autorius: Ostapas
Data: 2010-11-10 07:40:38
?
na, konkrečiu atveju (čia IIa. skydelis) nelabai yra ką saugot man daugiau - bus tik vienas sanmazgas. Bet montuojant pagrindinį paskirstymo skydą (kur bus užmaitintas boileris, skalbiankė, indaplovė, rūsys, terasa etc) reiks kažką kombinuot... Nes jeigu taip kiekvienam statyt atskirai, tai 4 ar 5 rėlės gaunasi... negražu - juoksis žmonės...