Tema: Re: dekoratyviniai radiatoriai
Autorius: Pavidalas
Data: 2010-11-09 16:01:03
Duomenys tokie -
Tamburas 11 kv/m is kuriu 3 kv/m sienises spintos, lieka 7 kv/m sildomu
grindu is kuriu puse griztantys, atvese vamzdziai. Isejimo durys su stiklais
3kv/m., siena su saltu garazu (5cm apsiltinta) 12 kv.m., durys i garaza.
Siaip sako kai nelabai salta tai ir netruktu, bet jei labai tai tada...
Bet jau radau atsitiktinai seniuose irparduodamus papigiai dekoratyvinius
radiatorius kaip tik kokie tinka ir visai uzsikabliavau ne vien del silumos
bet dar ir del dekoracijos. Taip kad reikalas igavo jau ir kita prasme. O
jei nereikes - prisuksiu.

aciu.
g.