Tema: Re: lenkta stiklo pertvara vonioje
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-08 16:30:35
1. reikia turėti brauktuką su kuriuom ta stiklą po dušo nubrauki.
2. yra specialus ravak polirolis stiklui, juom nupoliravus lašai greitai
nubėga nuo stiklo ir stiklas ženkliai mažiau kalkėja.
3. kartą į sav. arba kaip aš kartą kai prisiruošiu, o tai būna ir kartą į
tris mėn :) su chemija nuvalai tas kalkes ir gyventi galima :)