Tema: Re: i ka atkreipti perkant nama
Autorius: Arj
Data: 2010-11-08 12:38:55
saip tai geriausia butu kad surasytum kriterijus pagal kuriuos rinksiesi arba is ko rinksiesi. Nes viena reiktu ziureti
perkant akmenes raj. buta, kita perkant vilniuj uz 2mln, ar viln. raj uz 0.1mln.

Del broko - nu jauciu sunku butu surasti nama kuris be jo pastatytis, tik klausimas kiek tas brokas gyvenima gadins.
Saip jei namas statytas pardavimui, ir budzetinis, tai gali gyvenima stipriai pagadinti :)
Saip mano asmenine nuomone - bent vilniuj reikia gerai pagalvoti pries perkant nama, ar tikrai jo reikia.
Nes namas paciam vilniuj - didele prabanga (zmes sklypo pavidalu), - vazineti kruva km - nu nx, o darbo prie namo kaip
ne kaip dx.
Net jei is pirmo zvilgsnio visa tai ir susiveda tik i zoles nupjovima, realybej atsiranda kruva kitu reikalu, del kurie
niekas be taves nepasirupins.