Tema: Re: Klinkerinės trinkelės terasoje ant betono - ar laikysis ?
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-08 11:00:28
Mano nuomone, jei yra vandens nubegimas nuo dabartinio betono (ne i baseina desi), tai papili pora cm atsiju ir ant ju sukloji klinkerio (betono) trinkeles. Klijuoti gal tik ant laiptu pakopu ar krastines reiktu, kitos gi niekur nesides, i virsu nepakils. O reikalui esant galesi nesunkiai isardyti ir persideti (jei prireiktu).
O del vandens, tai nezinau kiek cia verta sukti galva, klinkeris igeria mazai, suklojus ant tradicinio pagrindo, man regis kazkiek vandens, dregmes buna vistiek. Juk sluoksniai sutrombuoti, vanduo ne taip jau greitai geriasi, o nubegimui is sonu borteliai buna sustatyti ir pan.
Del klijuojamu, tai daug kur matau nulakstancias (ant laiptu, fasadu, ziurek 1-2 atsiklijave). Kazkas pasakojo, kad kai su sukom klijuota i tuscias rieves po plytelia patenka vanduo ir padaro savo darba.

T:)